SML:n Pohjois-Karjalan piirin vuosikokouskutsu

28.03.2024 13:17

SUOMEN METSÄSTÄJÄLIITON POHJOIS-KARJALAN PIIRIN VUOSIKOKOUSKUTSU 2024

Suomen Metsästäjäliiton Pohjois-Karjalan piiri ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään keskiviikkona 17.4.2024 klo 18.00 alkaen Liperin koulukeskuksen Penttilä sali, Koulukuja 1, 83100 Liperi. Kokousmateriaali löytyy täältä.

Kokouksessa käsitellään sääntöjen 17§ mukaiset asiat.

Sääntöjen mukaan saa jäsenyhdistystä edustaa kaksi henkilöä. Edustajilla on yhteisesti yksi ääni jokaista sellaista edustamansa yhdistyksen henkilöjäsentä kohden, jonka osalta vuonna 2023 on suoritettu piirille tuleva jäsenmaksu. Jos edustajia on yksi, käyttää hän koko edustamansa äänimäärän. Edustajien lukumäärän ollessa kaksi, käyttää kumpikin puolet yhteisestä äänimäärästä.

Edustajilla pitää olla yhteinen jäsenyhdistyksen kokouksen pöytäkirjanote tai sen hallituksen antama valtakirja, josta selviää edustajien ja heidän mahdollisten varahenkilöiden nimet.

Henkilöjäsenillä, jotka ovat suorittaneet jäsenmaksunsa piirille edelliseltä vuodelta, on yksi (1) ääni. Sitä ei toinen ole oikeutettu käyttämään.

Valtakirjojen tarkastus aloitetaan klo 17.00.

Kokousedustajien henkilömäärä pyydetään lähettämään sähköpostilla 10.4.2024 mennessä
mari.vanska-ruotsalainenatmetsastajaliitto.fi tarjoilun kartoittamiseksi.

Kahvitarjoilu klo 17.00–18.00.