Talkoilla jäsenrekisterin sähköpostit ajan tasalle

17.12.2020 09:29
Jotta metsästysseurasi saa kaiken irti Metsästäjäliiton seuralle tarjoamasta jäsenrekisteristä, tulisi mahdollisimman monen jäsenen sähköpostiosoite olla kirjattuna MetsoRekisteriin.
Autamme Pohjois-Karjalan metsästyseuroja sähköpostiosoitteiden päivittämisessä järjestämällä rekisteritalkoot tammikuun 14. päivä klo 9–18.

Koko päivän apunasi on sekä Pohjois-Karjalan piirin toiminnanjohtaja että Metsästäjäliiton toimisto. Talkoopäivänä autamme lisäämään seuran jäsenten sähköpostiosoitteita MetsoRekisteriin. Mikäli työ tuntuu liian raskaalta, voit lähettää seurasi jäsentietoja päivitettäväksi meille 14.1. mennessä osoitteeseen rekkaritalkootatmetsastajaliitto.fi ()

Sähköpostissa tuli olla vähintään seuraavat tiedot:

• seuran nimi
  • jäsenten nimet
  • jäsenten jäsennumerot (jos mahdollista)
  • jäsenten ajantasaiset sähköpostiosoitteet, esim. etunimi.sukunimiatgmail.com

Voit myös soittaa meidän MetsoKlinikka-puhelimeen, puh. 0108410074 talkoopäivänä, mikäli mielessäsi on jokin kysymys MetsoRekisteriin tai Omametsoon liittyen.

Mikä on MetsoRekisteri?

MetsoRekisteri on Metsästäjäliiton jäsenrekisteri. Jäsenseurat saavat rekisterin myös omaan käyttöönsä maksutta. MetsoRekisterissä seurat voivat ylläpitää jäsenlistaa ja käsitellä seuran jäsenten henkilötietoja helposti ja ennen kaikkea turvallisesti. Osoitteenmuutokset tulevat jäsenrekisteriin suoraan Postin kautta, kun jäsen tekee virallisen muuttoilmoituksen.

MetsoRekisterin hyödyt seuralle?

• MetsoRekisterissä on monipuolinen laskutus- ja reskontrajärjestelmä.
  • Palvelu sisältyy jäsenetuun. Seuralle tulevat kulut muodostuvat ainoastaan mahdollisista laskujen toimitustavoista. Sähköpostitse lähetettävät laskut ja liitteet ovat maksuttomia.
  • Voit lähettää seurasi viestejä jäsenille MetsoRekisterin kautta.

Mitä hyötyä yksittäiselle seuran jäsenelle?

• Yksittäinen jäsen voi muokata omia tietojaan helposti OmaMetso -asiointipalvelun kautta. OmaMetsosta löytyy myös Jahti-lehti digitaalisessa muodossa.
  • MetsoRekisterin spostilla varmistat myös jäsenkirjeen perille saapumisen noin kerran kuukaudessa. Mikäli et halua kirjettä, voit peruuttaa sen kirjeen mukana tulevasta linkistä.
  • Saat myös Metsästäjäliiton jäsentarjouksia halutessasi suoraan spostiin.

Lisätietoja talkoista: Lisätietoja talkoista:

Pohjois-Karjalan toiminnanjohtaja Sirpa Niiranen,

sirpa.niiranenatmetsastajaliitto.fi, 0401965953