Pienpeto- ja Riistanhoitokilpailu 2020

17.01.2021 18:40
Minkki
SML:N POHJOIS-KARJALAN PIIRIN PIENPETOPYYNTIKILPAILU NUORILLE, NAISILLE, MIEHILLE JA SEUROILLE

Suomen Metsästäjäliiton Pohjois-Karjalan piiri järjestää jäsenseuroilleen ja kaikille jäsenseurojen jäsenille pienpetopyyntikilpailun.

Jäsenseurat osallistuvat kilpailuun yli 20 saadun minkin ja supikoiran saaliillaan, jonka seuran jäsenet ovat pyytäneet seuran hallinnoimilta metsästysmailta. Palkinnoksi kaikille kilpailuun osallistuville jäsenseuroille piiri antaa vähintään 20 minkkiä ja supikoiraa ylittävältä osalta 1€/saatu minkki ja supikoira suuruisen lahjakortin.

Henkilökohtaiseen kilpailuun voivat osallistua SML:n Pohjois-Karjalan piirin jäsenet ja jäsenseurat. Nuorten sarjaan voivat osallistua ne, jotka ovat täyttäneet enintään 18-vuotta. Naisten sarjaan voivat osallistua piirin jäseninä olevat naiset. Yleiseen sarjaan osallistuvat miehet.

Pisteitä saa jokaisesta pienpedosta 1p./pienpeto, varis 1p./5 kpl.

Kilpailuun osallistutaan ilmoittamalla saadut pienpedot, joiksi katsotaan minkki, supi, kettu, näätä ja mäyrä sekä vahinkolinnuista varis.

Kilpailussa palkitaan kaikissa sarjoissa kolme parasta pyytäjää. Kilpailun palkinnot jaetaan piirin vuosikokouksen yhteydessä.

Täyttäkää  lomake ja palauttakaa se 14.2.2021 mennessä.

Muistakaa täyttää myös nimenjulkaisu-kohta. Silloin voidaan julkaista tilastot!