Pienpeto- ja riistanhoitokampanja 2022

04.01.2023 10:37
Saitko saaliiksi pienpetoja tai tekikö seurasi riistanhoitotyötä vuonna 2022?

SML:N POHJOIS-KARJALAN PIIRIN PIENPETOPYYNTIKAMPANJA NUORILLE, NAISILLE, MIEHILLE JA SEUROILLE

Suomen Metsästäjäliiton Pohjois-Karjalan piiri järjestää vuosittain jäsenseuroilleen ja kaikille jäsenseurojen jäsenille sekä henkilöjäsenille pienpetopyyntikampanjan.

Henkilökohtaisiin sarjoihin voivat osallistua SML:n Pohjois-Karjalan piirin jäsenet. Nuorten sarjaan voivat osallistua ne, jotka ovat täyttäneet enintään 18-vuotta. Naisten ja miesten sarjaan voivat osallistua piirin henkilö- tai seurajäseninä olevat henkilöt. Seura- ja riistanhoito-sarjaan piirin jäsenseurat.

Kampanjaan osallistutaan ilmoittamalla saadut pienpedot, joiksi katsotaan minkki, supi, kettu, näätä ja mäyrä sekä vahinkolinnuista varis. Pisteitä saa jokaisesta pienpedosta 1 p./pienpeto, varis 1 p./5 kpl.

Jäsenseurat osallistuvat seura-sarjaan yli 20 saadun minkin ja supikoiran saaliillaan, jonka seuran jäsenet ovat pyytäneet seuran hallinnoimilta metsästysmailta. Palkinnoksi kaikille osallistuville jäsenseuroille piiri antaa vähintään 20 minkkiä ja supikoiraa ylittävältä osalta 1 €/saatu minkki ja supikoira suuruisen lahjakortin.

Kampanjoissa palkitaan kaikissa sarjoissa kolme parasta pyytäjää. Palkinnot jaetaan piirin vuosikokouksen yhteydessä.

Henkilökohtainen ilmoittaminen tästä taulukosta.

Seurasarjaan ja riistahoitokampanjaan ilmoittaminen tästä taulukosta.

Liitä taulukko sähköpostiin tai myös vapaamuotoinen ilmoittaminen käy, kunhan kaikki tarvittavat tiedot ovat laitettu.

sirpa.niiranenatmetsastajaliitto.fi