Kevään tuomarikoulutukset alkavat 1.2.2022

31.01.2022 14:41
Lajituomarikoulutukset alkavat 1.2. ja niitä järjestetään joka viikon tiistai (pois lukien hiihtolomaviikot 8,9 ja 10) aina huhtikuun loppuun saakka. Tuomarikoulutuksiin voivat osallistua kaikki liiton jäsenet. Koulutus on maksuton.

Kaikkia vanhoja lajituomareita kannustetaan uusimaan tuomaripätevyytensä ja mukaan mahtuu myös uusia tuomarikokelaita. Kouluttajina toimivat Metsästäjäliiton lajispesialistit. Koulutuksissa on mahdollisuus esittää kysymyksiä kouluttajilta verkon välityksellä.

Kaksi vaihtoehtoa koulutukselle

1. Koulutukset järjestetään Teams verkkokoulutuksina. Joihin ilmoittaudutaan liiton tapahtumakalenterin kautta. Valitse listasta tarkkaan oikea koulutus, johon haluat osallistua. Mahdollinen tuomarikoe tehdään verkossa varsinaisen koulutuksen jälkeen.
  2. Lisäksi piireillä on mahdollisuus järjestää alueellaan tupailtakoulutus (alueen koronatilanteesta riippuen). Katso tapahtumakalenterista, onko omassa piirissäsi tupailtakoulutuksia ja ilmoittaudu oikeaan koulutukseen. Tupailloissa paikkoja rajoitetusti. Mahdollinen tuomarikoe tehdään paikan päällä paperiversiona.

Kaikki kevään koulutukset:

Vk 5                    Luotilajit                                                 1.2.2022 tiistai klo 18.00 alkaen. Myös tupailta Kiteellä.

Vk 6                    Liikuntalajit                                            8.2.2022 tiistai klo 18.00 alkaen. Myös tupaillat Kiteellä ja Joensuussa.

Vk 7                    Haulilajit                                                 15.2.2022 tiistai klo 18.00 alkaen.

Vk 11                  Kansainväliset lajit                                 15.3.2022 tiistai klo 18.00 alkaen.

Vk 12                 Yleistuomarien kertauskoulutus               22.3.2022 tiistai klo 18.00 alkaen. Myös tupailta Joensuussa.

Vk 13                 Luotilajit                                                  29.3.2022 tiistai klo 18.00 alkaen.

Vk 14                 Liikuntalajit                                              5.4.2022 tiistai klo 18.00 alkaen.

Vk 15                  Haulilajit                                                 12.4.2022 tiistai klo 18.00 alkaen.

Vk 16                  Kansainväliset lajit                                  19.4.2022 tiistai klo 18.00 alkaen.

Vk 17                  Yleistuomarien kertauskoulutus               26.4.2022 tiistai klo 18.00 alkaen.

Tapahtumakalenteriin pääset linkistä https://metsorekisteri.metsastajaliitto.fi/Tapahtumanhallinta/tapahtumakalenteri.aspx?jarjestajaId=2402555

Voit osallistua etänä, jolloin ilmoittautuminen Liiton järjestämään tapahtumaan yllä olevasta linkistä TAI tupaillassa, jolloin ilmoittautuminen Kiteen tai Joensuun tapahtumaan. Jos ei onnistu ilmoittautuminen, niin suoraan joko Minna Suomalainen tai Ilkka Jokinen.

Jokainen osallistuja saa uuden tuomareiden sääntökirjan.