Riistanhoitokilpailu 2016

Pienpetojen pyyntikilpailu 2016

SML:n Pohjois-Karjalan piirin pienpetopyyntikilpailu nuorille, naisille, miehille ja seuroille

Suomen Metsästäjäliiton Pohjois-Karjalan piiri järjestää jäsenseuroilleen ja kaikille jäsenseurojen jäsenille pienpetopyyntikilpailun.

Jäsenseurat osallistuvat kilpailuun yli 20 saadun minkin ja supikoiran saaliillaan, jonka seuran jäsenet ovat pyytäneet seuran hallinnoimilta metsästysmailta. Palkinnoksi kaikille kilpailuun osallistuville jäsenseuroille piiri antaa vähintään 20 minkkiä ja supikoiraa 1 ylittävältä osalta euro/saatu minkki ja supikoira suuruisen lahjakortin.

Henkilökohtaiseen kilpailuun voivat osallistua SML:n Pohjois-Karjalan piirin jäsenet ja jäsenseurat. Nuorten sarjaan voivat osallistua ne, jotka ovat vuonna 2016 täyttäneet enintään 18-vuotta.Naisten sarjaan voivat osallistua piirin jäseninä olevat naiset. Yleiseen sarjaan osallistuvat miehet.

Pisteitä saa jokaisesta pienpedosta yhden pl varis, joita vaaditaan 5 kpl pistettä kohti.

Kilpailuun osallistutaan ilmoittamalla vuonna 2016 saadut pienpedot, joiksi katsotaan minkki, supi, kettu, näätä ja mäyrä sekä vahinkolinnuista varis.

Kilpailussa palkitaan kaikissa sarjoissa kolme parasta pyytäjää. Lisäksi arvotaan kaikkien kilpailuun osallistuneiden henkilöiden kesken 200€ arvoinen palkinto/lahjakortti. Kilpailun palkinnot jaetaan piirin vuosikokouksen yhteydessä, arvonta suoritetaan piirin työvaliokunnan kokouksessa.

Täyttäkää oheinen lomake ja palauttakaa se helmikuun 15 päivään 2017 mennessä

os. SML:N P-K:n piiri