Riistanhoitokilpailu

Pienpetojen pyyntikilpailu

SML:n Pohjois-Karjalan piirin pienpetopyyntikilpailu nuorille, naisille, miehille ja seuroille

Suomen Metsästäjäliiton Pohjois-Karjalan piiri järjestää jäsenseuroilleen ja kaikille jäsenseurojen jäsenille pienpetopyyntikilpailun.

Jäsenseurat osallistuvat kilpailuun yli 20 saadun minkin ja supikoiran saaliillaan, jonka seuran jäsenet ovat pyytäneet seuran hallinnoimilta metsästysmailta. Palkinnoksi kaikille kilpailuun osallistuville jäsenseuroille piiri antaa vähintään 20 minkkiä ja supikoiraa 1 ylittävältä osalta euro/saatu minkki ja supikoira suuruisen lahjakortin.

Henkilökohtaiseen kilpailuun voivat osallistua SML:n Pohjois-Karjalan piirin jäsenet ja jäsenseurat. Nuorten sarjaan voivat osallistua ne, jotka ovat  täyttäneet enintään 18-vuotta.Naisten sarjaan voivat osallistua piirin jäseninä olevat naiset. Yleiseen sarjaan osallistuvat miehet.

Pisteitä saa jokaisesta pienpedosta yhden pl varis, joita vaaditaan 5 kpl pistettä kohti.

Kilpailuun osallistutaan ilmoittamalla kyseisenä metsästysvuonna saadut pienpedot, joiksi katsotaan minkki, supi, kettu, näätä ja mäyrä sekä vahinkolinnuista varis.

Kilpailussa palkitaan kaikissa sarjoissa kolme parasta pyytäjää. Lisäksi arvotaan kaikkien kilpailuun osallistuneiden henkilöiden kesken 200€ arvoinen palkinto/lahjakortti. Kilpailun palkinnot jaetaan piirin vuosikokouksen yhteydessä, arvonta suoritetaan piirin työvaliokunnan kokouksessa.

Täyttäkää oheinen lomake ja palauttakaa se helmikuun 25 päivään mennessä.

Henkilökohtainen kilpailu:

Nimi:_______________________________________

Sarja (ympyröi sarjasi):

Nuorten sarja

Naisten sarja

Yleinen sarja,

Seura sarja; Seura___________________________________________

Osoite:______________________________________________________

Postin:__________       Postitoimipaikka:___________________________

Puhelin:__________________  email:_________________________

Syntymäaika:__________________

Saalis:

Minkki:______                  Supi:______                     Kettu:______

Näätä:______                   Mäyrä:______

Varis, lokki, harakka:_______kpl/ 5 =_______________

Yhteensä:_________

Jäsenseurat:

Saalis _______ minkkiä ja ______ supikoiraa = ______yhteensä (=______€)

Palauta 15.2 mennessä osoitteella:

SML:N P-K:n piiri

tai email: antti.kuivalainen@metsastajaliitto.fi.fi    Ilmoittautua voit myös sähköpostilla ilmoittamalla tällä lomakkeella.

Sanomalehti Karjalaisen riistanhoitokilpailu

Seurakohtaiseen Karjalaisen riistanhoitokilpailuun osallistutaan kahdessa sarjassa. Suuret (yli 70 jäsenen seurat) pienet alle 70 jäsen seurat) Sihteerit voivat ilmoittaa alla oleville tiedoille myös Karjalaisen riistahoitokilpailun tuloksensa:

Seuran jäsenten tekemät riistanhoitopäivät (yht)_______ +jäsenten pyytämät pienpedot (yht)_______/ jäsenmäärä =____________

os. SML:N P-K:n piiri