Metkun jatkohanke

Tervehdys Lieksan, Ilomantsin ja Enon alueen metsästysseurat!

Nyt on paikat tilaisuuden järjestämiseksi selvinneet. Tavataan ja aloitetaan hankkeen suunnittelu! Kokoontumisajat ja -paikat alla olevassa  viestiketjussa!

Tervetuloa!

Markku Kejonen

Metsästäjäliiton Pohjois-Karjalan piiri hallinnoi kaksivuotista Metku-jatkohanketta, jossa tarkoituksena on kehittää ja tuotteistaa pohjoiskarjalaisia ympärivuotisia erä- ja luontopalveluita ja tätä kautta parantaa metsästysseurojen ja kylien toimintaedellytyksiä, tukea olemassa olevia matkailualan yrityksiä sekä luoda uutta yrittäjyyttä. Erä- ja luontomatkailussa on lukemattomia erilaisia mahdollisuuksia, josta metsästys on vain yksi osa.

Järjestämme hankkeen tiimoilta käynnistystilaisuudet seuraavanlaisesti:

ENO:

30.5.2016 klo 18–21

Enon Ateriapalvelu, Niskantie 46, 81200 Eno

Enossa oli paikalla 7 henkeä.  Kiinnostus oli kova ja jäämme odottelemaan yhteydenottoja!

LIEKSA:

31.5.2016 klo 18–21

Ruunaan retkeilykeskus, Neitikoskentie 47, 81750 Pankakoski

Ruunaan retkeilykeskukseen oli koontunut 16 henkilöä. Kiitokset mielenkiinnostanne, me odotamme kovasti yhteydenottoanne!

ILOMATSI:

1.6.2016 klo 18–21

Taistelijan Talo

Hatuntie 387 A, 82967 HATTU

Taistelijan talon upeisiin puitteisiin oli saapunut 16 henkilöä ideoimaan. Tilaisuudessa syntyikin jo ensimmäisiä pelilikkeitä  toimintaan. Hienoa!

Toivomme paikalle alueen metsästysseuroja, matkailuyrityksiä ja kyläaktiiveja. Tilaisuudet ovat luonteeltaan keskustelevia ja informaatiota tarjoavia, joissa haemme mukaan kiinnostuneita toimijoita alueilta pilotoimaan yhteistyökuvioita ja luomaan näin pohjaa erämatkailun ja kylätoiminnan kehittämiselle.

Metkuhankkeen projektihenkilöstö on osallistuvien seurojen, yhdistysten ja yritysten tukena. Hankkeen kautta avustetaan erityisesti tapahtumien ideoinnissa, käynnistämisessä ja markkinoinnissa.

Pyydämme alustavaa ilmoittautumista 15.5. mennessä alla olevaan sähköpostiin. Tervetuloa kehittämään alueenne toimintaa!

Terveisin

Markku Kejonen