FIXUS JOENSUU – KITEE Joensuun Dieselhuolto Oy

FIXUS JOENSUU – KITEE
Joensuun Dieselhuolto Oy

Myönnämme jäsenillenne tästä päivästä 19.11.2015 alkaen voimassa olevaa jäsenkorttia vastaan erisuuruisia alennuksia edustamiemme tuotteiden hinnasta ja lisäksi annamme kaupan päälle hyvän ja ammattitaitoisen, sekä ystävällinen palvelun. Alennukset vaihtelevat tuoteryhmittäin ja merkeittäin välillä 5-30% ja koskevat pääasiassa ns. normaalihintaisia tuotteita. Lisäksi meillä on jatkuvasti lukuisa määrä hyödynnettäviä tarjoustuotteita , jotka löydätte nettisivuiltamme  http://www.jdh.fi/tarjoukset/. Sivuilla on lehtimainoksien lisäksi luettavissa Fixus-lehdykkä ja Fixus-tarjouslehti.

KÄTEISASIAKASNUMERONNE ON: 7007, ja se toimii molemmissa myymälöissämme.

Yrityksestämme (viralliselta nimeltä Joensuun Dieselhuolto Oy)  Fixus Joensuu-Kitee voitte lukea lisää nettisivuiltamme www.jdh.fi. Samasta osoitteesta löytyy yhteistietomme, sekä verkkokauppamme, jossa voitte tutustua laajaan tuotevalikoimaamme, jossa yli 100.000 nimikettä. Käytännössä kaikki tilaus tuotteet saamme myymälöihimme 1 arkipäivän toimitusajalla.

Myymälöissämme on kattavasti laadukkaita varaosia, autosähkötuotteita, akkuja, lisävarusteita, kuten vetokoukut, suksiboxit, merkkikohtaiset koiraverkot , kemikaaleja, kuten öljyt, pesuaineet,  muut autonhoitotuotteet, työkaluja, sekä Eberi- ja Webasto polttoainelämmittimet asennettuna saatte myös meiltä. Ja paljon, paljon muuta.

Kannattaa poiketa ja tulla käymään, tai soittaa ja kysyä, tai laittaa sähköpostia myyntimme.

Myymälät  fixusjoensuu@jdh.fi, tai fixuskitee@jdh.fi
Tukkumyynti: myynti@jdh.fi

Kiitoksia ja toivon että antamastamme edusta on hyötyä jäsenille ja voimme tulevaisuudessa kehitellä myös muuta yhteistyötä.

Antti Hentunen
Kauppias